Tuesday, April 27, 2021

SALAHKAH BEKORBAN DENGAN SEMUA INI

 [ SALAHKAH BEKORBAN DENGAN SEMUA INI ]

Nama Diberi Muhammad Syafi Nail (Adik) dan Nur'Ain Syafiyyah (Kakak). Mula Hantar Di Smart IQ Sejak dari meraka berumur 7 Tahun Lagi. Kedua -  Dua anak ini bersekolah di Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Darulaman.


Ain anak sulung syafi anak kedua. Saya pilih smart iq sebab dekat untuk saya hantar di masjid kepala batas dan atas cadangan rakan saya. Halangan sekarang ni Covid19..tapi Alhamdulillah dengan hafazan online..tiada masalah 



Untuk Ain..dia nampak lebih fokus..tenang..terang hati. sejak mula menghafal. Rutin harian dia pun sejuk hati saya tiap malam sebelum tidur dia mesti pegang Al - Quran


Harapan saya semoga Smart IQ dapat membimbing anak - anak  saya menghafal dengan lebih baik.terima kasih



Warga Smart IQ sangat berbangga kerana hasil daripada kelas hafazan Online Yahanana, Online Coaching telah mendapat impak yang positif dalam mendapatkan hafazan  yang terbaik, disamping mendapat bimbingan yang betul untuk dapat result yang baik. Dengan adanya tahfiz online ini mampu membuat ibu bapa kembali tersenyum lihat anak bersama Al - Quran Walaupun di Rumah.


Semoga Kami Dapat Membantu lebih Ramai Menjadi Huffaz Yang berjaya. 


Jom dapatkan Info di Bawah Secara PERCUMA DAN kenali SMART IQ


Bantuan Dan Pertanyaan : 

http://www.wasap.my/60194488013/BerjayaHafazanOnlinegoogle28apr2021








No comments:

Post a Comment

CUBA TANYA PADA DIRI APAKAH BEKALAN SEBELUM KITA MATI

  " CUBA TANYA PADA DIRI APAKAH BEKALAN SEBELUM KITA MATI " YA mempuyai anak soleh dan solehah itulah impian setiap ibu bapa kan.....